♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گریه من

دلم خیلی گرفته

 

ایکاش یکی بود فقط ازم میپرسید چته .چرا ناراحتی؟؟

اونوقت من بی هیچ حرفی فقط گریه میکردم.

اما افسوس از بس خودمو همیشه شاد نشون دادم دیگه اگر گریه هم کنم کسی باور نمیکنه

که غمی به دلم چنگ انداخته.

خدایا درسته که میگن نباید غمتو به بقیه انتقال بدی ولی من گاهی خسته میشم از اینکه تو تنهایی گریه کنم .دوست دارم

یکی باشه که حداقل با حرفاش دلداریم بده.


تقدیم به ایدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 17:10 | |